Translate

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

πρώτη απόπειρα για κλουβί

ιντερνετ κ κουραφεξαλα....
εψαξα, εψαξα τελικα την εκανα την πατατα μου
παιδευτηκα εφτιαξα κατι, σχεδον αντιγραφη απο το νετ, μου βγηκε λιγο πιο μεγαλο, μου βγηκε μαλακια και τελικα οταν βρηκα την ορεξη ξεκινησα αλλη κατασκευη
προσωρινα δειτε τι εκανα
λαθος μεγεθος
λαθος συρματοπλεγμα
λαθος ολο τελικα
δεν μ αρεσει









το συρματοπλεγμα το εδεσα με δεματικα ηλεκτρολόγου, ο πατος ειναι με κουνελόσυρμα και το υπόλοιπο με κοτετσοσυρμα (εξαγωνο) με μικρό ματι
η ιδεα ηταν να κανω 2 διαμερίσματα για να εχω δυο ομαδες αλλά δεν....
τεντωνοντας το συρμα λυγιζαν οι σωληνες PVC και ετσι τεντωνοντας την μια πλευρα χαλαρωνε η αλλη κλπ
ηθελε πιο μικρες διαστασεις η πιο πολλα στηριγματα, πχ να χωριστει σε 4 διαμερισματα
επίσης προσπαθωντας να αβντιγραψω τον αμερικανο που το χε φτιαξει αυτο, διαπιστωσα οτι στη δικη μας αγορα εχουν γωνιες μονο τριπλες, κ στη μεση δεν ειχα τατραπλη για να ενωσω, και εξκανα πατεντα με ζεσταμενη σωληνα
τεσπα, αυριο αν εχω ορεξη θα σας δειξω το επομενο προτζεκτ κλουβας ορτυκιων
ως τοτε καλα να περνατε....

ΥΓ:επι τη ευκαιρεια ηταν δυσκολο να βρω κουνελοσυρμα εν Αθηναις, ρωτωντας και κανοντας πολλα χιλιομετρα βρηκα και το πληρωσα πιο ακριβα η στην ιδια τιμη που το βρισκεις και στην επαρχεια...
τα συμπερασματα δικα σας

1 σχόλιο:

  1. Που το βρήκες αυτό το σχέδιο? τέτοιο πράγμα στο νετ δεν έχω δει, υπάρχουν όμως ένα σωρό ωραία κλουβιά για ορτύκια κάνε αντιγραφή ένα από εκείνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή